Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΞΗΓΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΙΣΤΗΣΕΙΣ

win7-909
Η απιστία δεν είναι ποτέ αποδεκτή. ΠΟΤΕ! Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι σκληρή και οι άνθρωποι απατούν είτε επειδή είναι δυστυχισμένοι είτε επειδή δεν μπορούν να αντισταθούν στον πειρασμό. Ζούμε σε έναν κόσμο που η απιστία διευκολύνεται περισσότερο, λόγω των κοινωνικών δικτύων που προσφέρουν πληθώρα επιλογών. Πιστεύω, ότι όλοι μπορούμε να διδαχθούμε κάτι από την παρακάτω ιστορία.
Καθόταν σε ένα μπαρ, όταν κάποιος την φλέρταρε. Αυτό που συνειδητοποίησε εκείνη τη στιγμή για τον σύζυγό της δεν το φανταζόταν.
Το προηγούμενο βράδυ καθόμουν σε ένα μπαρ και απολάμβανα λίγο ελεύθερο χρόνο μακριά από τα παιδιά και το σπίτι. Έχω αφοσιωθεί στην φροντίδα των παιδιών μου και δεν δουλεύω, οπότε κάθε δυο βδομάδες χρειάζομαι ένα διάλειμμα. Πραγματικά το χρειάζομαι.
Μου αρέσει να πηγαίνω σε ένα μπαρ που έχει καραόκε. Εκεί έχω την ευκαιρία να χαλαρώσω για λίγη ώρα και να ξεχαστώ από τις υποχρεώσεις μου. Είναι πολύ αναζωγονητικό.
Επειδή το αγαπημένο μου χόμπι, το καραόκε, γίνεται σε μπαρ, έχουν υπάρξει κάποιες περιπτώσεις που με έχουν φλερτάρει. Μετά από 10 χρόνια γάμου έχω κουραστεί να εξηγώ στους άντρες, ότι όχι μόνο είμαι παντρεμένη, αλλά είμαι και πολύ αφοσιωμένη στον γάμο μου. Τις περισσότερες φορές ακούω απαντήσεις, όπως “και λοιπόν, τι σημασία έχει αυτό” ή “αφού είσαι παντρεμένη, γιατί δεν είσαι μαζί με τον άντρα σου;” Σαν να υπονοούν, ότι οι παντρεμένοι δεν έχουν δικαίωμα να έχουν χόμπι ή να περνούν λίγο χρόνο χωριστά ο ένας από τον άλλον.
Ωστόσο, την τελευταία φορά που βγήκα έξω, είχα μια εμπειρία που άλλαξε τον τρόπο που απαντάω, όταν μου κάνουν τέτοιου είδους ερωτήσεις.
Μιλούσα με ένα ωραίο άντρα, όταν ξαφνικά άρχισε να μου κάνει ερωτήσεις, για να μάθει αν είμαι διαθέσιμη. Ήταν πολύ ευγενικός και του είπα, ότι είμαι παντρεμένη. Αμέσως με ρώτησε, “πιστεύεις, ότι θα είσαι παντρεμένη για πάντα;”. Η ερώτησή του με ξάφνιασε, καθώς δεν με είχαν ξαναρωτήσει κάτι τέτοιο.
Η ενστικτώδης απάντησή μου ήταν, “Πιστεύω πως ναι..είναι ο καλύτερός μου φίλος”. Στη συνέχεια του μίλησα λίγο για την κοινή ζωή με τον σύζυγό μου και του εξήγησα όλα τα ποιοτικά στοιχεία, που καθιστούν την σχέση και τον γάμο μας παντοτινούς.
Το ίδιο βράδυ, όταν γύριζα σπίτι, δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι την ερώτηση και τις επιπτώσεις της. Εκείνη ακριβώς την ώρα είχα μια στιγμή αναλαμπής.
Ο γάμος μου θα κρατήσει για πάντα. Ο άντρας μου είναι ο καλύτερός μου φίλος.
Όταν βγαίνω έξω βλέπω ανθρώπους που είναι όμορφοι, ελκυστικοί, έξυπνοι και έχουν χιούμορ. Όλα αυτά, όμως, είναι παροδικά. Ο άντρας μου έχει για μένα όλα αυτά τα χαρακτηριστικά για πάντα.
Ο άντρας που συνάντησα στο μπαρ δεν έχει ιδέα ποιο είναι το αγαπημένο μου τραγούδι, που μου αρέσει να ακούω κάθε Κυριακή πρωί, όταν παίρνουμε το πρωινό μας.
Δεν ξέρει τα κουμπιά μου. Δεν ξέρει, ότι προφέροντας επίτηδες λανθασμένα κάποιες λέξεις μπορεί να με εκνευρίσει και να προκύψει μια ξεκαρδιστική διαφωνία από όλο αυτό.
Δεν ξέρει, ότι όταν πιάνω το χέρι του με έναν συγκεκριμένο τρόπο, θέλω να παίξουμε και να γελάσουμε.
Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να ξέρει τους στίχους που γράψαμε και τραγουδήσαμε για τον παλιό μας σκύλο.
Ο άντρας που μόλις είχα γνωρίσει δεν θα μπορούσε να ξέρει, ότι τους χειμερινούς μήνες με πιάνει μελαγχολία και χρειάζομαι λίγη παραπάνω συναισθηματική υποστήριξη τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο.
Ή ότι μπορεί να έχω τρομερά ξεσπάσματα θυμού, όταν είμαι αγχωμένη.
Μπορεί να είναι προετοιμασμένος να με ακολουθήσει στις τρέλες που θέλω να κάνω.
Σε καμία περίπτωση δεν ήταν αυτός που έσωσε την οικογένειά μου από την πείνα και το κρύο, όταν είχαμε μείνει άστεγοι για ένα διάστημα το 2009.
Δεν ήταν αυτός που δούλευε συνέχεια υπερωρίες, για να μπορέσω να μείνω στο σπίτι και να μεγαλώσω τα παιδιά μας. Αυτό το συζητήσαμε από την πρώτη στιγμή που αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε οικογένεια.
Δεν ήταν αυτός που ήξερε ενστικτωδώς να πιέσει ένα συγκεκριμένο σημείο στην πλάτη μου κατά την διάρκεια της γέννας, για να μου μειώσει την ένταση που ένιωθα.
Σίγουρα δεν αυτός ο πατέρας του γιου μου, που τον συνέλαβα μια κρύα νύχτα του Αγίου Βαλεντίνου, σε ένα παλιό στρώμα στο πάτωμα ενός παλιού διαμερίσματος, που μύριζε συνέχεια χόρτο, εξαιτίας των γειτόνων. Ήταν το πρώτο μέρος με 4 τοίχους που μείναμε, αφότου χάσαμε το σπίτι μας και νιώθαμε πραγματικά, ότι ήταν έπαυλη.
Πάντα γνώριζα βαθιά μέσα μου, ότι ο γάμος θα είναι παντοτινός. Δεν το είχα συνειδητοποιήσει, όμως πριν μου κάνει εκείνος ο άντρας αυτή την ερώτηση. Μέχρι τότε δεν είχα συνειδητοποιήσει τι κρυβόταν πίσω από την απάντησή μου, ότι είμαι παντρεμένη.
Όσοι με ρωτάνε αν είμαι ευτυχισμένοι, αναφέρονται στο τώρα, στο παρόν. Ειλικρινά, δεν είναι όλες οι περίοδοι του γάμου ευτυχισμένες. Αυτή η ερώτηση αναφέρεται μόνο στο παρόν, γιατί έχει ως σκοπό την άμεση ικανοποίηση. Εγώ, όμως, ποτέ δεν απαντάω με γνώμονα το τώρα.
Ο γάμος δεν έχει να κάνει μόνο με το παρόν. Είναι συνεχής και έχει διάρκεια.
Έχω απορρίψει πολλούς άντρες. Όμορφους, άσχημους, περίεργους, ευγενικούς ή ακόμα και μεθυσμένους που την πέφτουν σε όλες τις γυναίκες, μέχρι να ενδώσει κάποια από αυτές. Η απόρριψή μου σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση με τους άντρες αυτούς.
Έχει, όμως, απόλυτη σχέση με την ποιότητα του χαρακτήρα του άντρα μου και την ποιότητα της σχέσης μας.
Είναι ο καλύτερός μου φίλος. Και ο γάμος μας είναι παντοτινός, αφού προσπαθούμε γι’ αυτόν κάθε μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: