Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ


chopped-off-handΓράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη 

Όλα ξεκίνησαν όταν ένας μουσουλμάνος απαιτούσε από έναν χριστιανό πάστορα να του δώσει το κινητό του.
Ένας Νιγηριανός βαπτιστής πάστορας ονόματι Hamza Alkali, ο οποίος ήταν και βοσκός της φυλής Φουλάνι, έκανε κάποιες δουλειές στο αγρόκτημά του ώσπου ένας μουσουλμάνος μπήκε στην περιοχή του και απαιτούσε ο πάστορας να του δώσει το κινητό του. Ο βαπτιστής ρώτησε γιατί, και ο άντρας του απάντησε επειδή είναι μουσουλμάνος και έπρεπε να το δανειστεί.

Όταν ο πάστορας του απάντησε «όχι», ο μουσουλμάνος αμέσως του επιτέθηκε, τον χτύπησε και του έκοψε το χέρι με ένα σπαθί.
Ο πάστορας Alkali λέει πως όταν πρωτοείδε τον βοσκό να κατευθύνεται προς την φάρμα του θεώρησε πως ήταν απλώς ένας περαστικός. Έτσι συνέχιζε τις δουλειές του όταν ο άντρας, που ήταν επίσης Φουλάνι, ήρθε προς το μέρος του χωρίς να χαιρετήσει και ζήτησε να του παραδώσει το κινητό του.
010715F-Fulani-herdsmen-1-1
Ο ίδιος αφηγείται: « Σοκαρισμένος από το θράσος του Φουλάνι άντρα, ήθελα να μάθω από αυτόν αν ήθελε το κινητό μου επειδή έχασε κάπου το δικό του ή αν ήταν μια διαταγή να δώσω το κινητό μου σε αυτόν. Ο Φουλάνι άντρας επέμενε ότι θα έπρεπε να του δώσω το κινητό μου. Τότε του απάντησα ότι δυστυχώς άφησα το κινητό μου σπίτι.
»Ξαφνικά, ο Φουλάνι άντρας τράβηξε έξω το σπαθί του και μου επιτέθηκε. Όταν είδα το σπαθί που κουνούσε μπροστά στο πρόσωπό μου, προσπάθησα να προστατεύσω το πρόσωπό μου σηκώνοντας τα χέρια μου ψηλά και σε δευτερόλεπτα το σπαθί έκοψε το αριστερό μου χέρι στα δύο. Είδα ένα τμήμα του κομμένου χεριού μου στο έδαφος να κουνιέται. Τότε συνειδητοποίησα πως αν στην πρώτη προσπάθεια να με σκοτώσει ο Φουλάνι άντρας μου έκοψε το χέρι, αν δεν κάνω κάτι να προστατέψω τον εαυτό μου, αυτός ο Φουλάνι άντρας χωρίς αμφιβολία στη δεύτερη προσπάθειά του θα επιχειρήσει να με σκοτώσει κόβοντας μου το κεφάλι».
Ο πάστορας έσπευσε προς αυτόν, πάλεψε μαζί του και τον κρατούσε παρόλο το κομμένο χέρι του που αιμορραγούσε. Όσο τον κρατούσε στο έδαφος αυτός έπιανε το σπαθί αλλά ο πάστορας κατάφερε να του το αρπάξει. Ο δράστης τότε το έσκασε.
Ως γνωστόν, άντρας αυτός δεν είχε συναντήσει ποτέ στο παρελθόν τον πάστορα. Απλώς τον πλησίασε επειδή ήξερε ότι είναι χριστιανός και αποφάσισε να τον ληστέψει γι αυτόν το λόγο.
Ο πάστορας, πατέρας τεσσάρων παιδιών ανέφερε ότι, όπως ο Ιησούς Χριστός είχε καταδιωχτεί, έτσι θα πρέπει και οι χριστιανοί να υπομείνουν τα βάσανα και να αντιμετωπίζουν κάθε δίωξη.
Hamza-hospital
ο πάστορας Hamza Alkali μετά την επίθεση
Επίσης λέει: «Κάθε χριστιανός ο οποίος περνάει από καταδιώξεις θα πρέπει να παραμείνει σταθερός, διότι ο Θεός δεν θα εγκαταλείψει ένα τέτοιο άτομο. ΟΙ διώκτες μας ξέρουν ότι μια μέρα θα σταθούν μπροστά στο Θεό και θα λογοδοτήσουν για όσα έκαναν επάνω στη γη. Έτσι, αυτό που οφείλουν να κάνουν είναι να έρθουν πιο κοντά στο Θεό. Πρέπει να μετανοήσουν και να αφήσουν τα σκοτεινά μονοπάτια που ακολουθούν».
Ακόμη, ανέφερε πως πολλοί άλλοι χριστιανοί στην Νιγηρία διώκονται μόνο για την πίστη τους, ενώ τόνισε πως η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της Νιγηρίας θα πρέπει να βάλει ένα τέλος σε αυτές τις θηριωδίες κατά των χριστιανών.
Αν νομίζετε ότι αυτό είναι κάτι καινούργιο, δεν είναι. Αυτό συνεχίζεται για αιώνες, όπως αποδεικνύει το Σύμφωνο Ομάρ από το 8ο αιώνα:
«Θα κρατήσουμε τις πύλες μας ορθάνοιχτες για τους περαστικούς και τους ταξιδιώτες μουσουλμάνους. Εμείς θα δώσουμε στέγη και ό,τι άλλο απαιτούν οι μουσουλμάνοι όταν έρχονται στις χώρες μας».
Με το Ισλάμ, να θυμάστε, έχετε τόσο πολύ ελευθερία να ζήσετε όσο οι μουσουλμάνοι θα σας το “επιτρέπουν”. Αν δεν ικανοποιήσετε κάθε απαίτηση τους, τότε μπορεί να υποστείτε την οργή τους η οποία εκφράζεται με βασανιστήρια, ακόμη και δολοφονία χωρίς να το πάρει κανείς είδηση.
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: