Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

ΕΛΠΙΔΑ


Σε άλλη χώρα θα επενέβαινε ο εισαγγελέας.



Σχόλιο
Σέ άλλη χώρα θα επενέβαινε ο εισαγγελέας, είπε ο καθηγητής. Συμφωνούμε απόλυτα. Σε άλλη χώρα. Όχι στην Ελλάδα με τους μαλακοπίτουρες αριστεροτεμπέλιδες Έλληνες.


Όλες οι χώρες που αντιμετώπισαν το ΔΝΤ χρησιμοποίησαν την νομολογία επί Μεταξά όταν εμποδίστηκε το Βέλγιο να βάλει πόδι στην Ελλάδα με παρόμοιο τρόπο. Ναί, αλλά τότε υπήρχε ο μπαρμπα Γιάννης. Ελληναράς που χάρη σ' αυτόν έχουμε και εμείς στην εποχή μας κάτι για να νοιώθουμε περήφανοι. Τσακίσαμε τους ΓερμανοΙταλοΑλβανοΒούλγαρους εισβολείς. Δεν διοικούσαν την χώρα ...τελίτσες.

Πίστη και πατρίδα πάνω από όλα





Μόνο η Εκκλησία στηρίζει τον λαό.

Οι υπόλοιποι το μόνο που προσφέρουν στην χώρα είναι τα κόπρανά τους.

Και κάτι ακόμα:  Πουθενά δεν αναφέρει ο νόμος ότι η ορκωμοσία γίνεται παρουσία, ούτε άθεων ούτε αντίχριστων ούτε ανθελλήνων.  

Κανονίστε ΜΑΚΑΚΕΣ έλληνες να τους ξαναψηφίσετε.

Αμβρόσιος "Πάμε σε ένα άθρησκο Κράτος, η παγκοσμιοποίηση προωθείται συστηματικά"



Φθάνει η ώρα που η Εκκλησία θα σκύψει και θα παρηγορήσει τον άνθρωπο, έτσι ώστε μέσα από αυτή την κρίση να βγει πιο δυνατός και πιο καθαρός!.
Αυτό επισημαίνει σήμερα στην «Π» ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος, που μιλά για όλους και για όλα, χωρίς υπεκφυγές και με το χέρι στην καρδιά!
Ο τοπικός Ποιμενάρχης αποκαλύπτει πως επιστρέψει με δεύτερη, τροποποιημένη πρόταση, για το έργο ανάπλασης του Ιερού Προσκυνήματος Παναγίας Τρυπητής, ενώ αναφερόμενος στον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου, εκφράζει την αισιοδοξία πως ίσως μέσα στο 2011 να υπάρξουν, όπως λέει, ευχάριστες εξελίξεις.
Παραδεχόμενος το λάθος του στην επιλογή του Προκόπιου Πετρίδη για τη θέση του Βοηθού Επισκόπου, ξεκαθαρίζει πως θα παραμείνει στις... επάλξεις, όσο, φυσικά, οι δυνάμεις του θα το επιτρέπουν, στηλιτεύοντας τα κακώς κείμενα , ακόμα και όσα παρατηρούνται εκτός Εκκλησίας.
Οι πιστοί χρειάζονται καθοδήγηση, γι' αυτό και εγώ θα λέω δημοσίως την άποψή μου, ακόμα κι αν ενοχλεί κάποιους... , τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Αμβρόσιος, εκτιμώντας πως οδηγούμαστε σε ένα άθρησκο και κοσμικό Κράτος, γι' αυτό όποιος αγκιστρωθεί στον Θεό θα βρει την ψυχική ηρεμία και θα βγει αλώβητος από αυτή την οδύνη!
Σεβασμιώτατε, η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει για τα καλά την ελληνική κοινωνία. Το ίδιο συμβαίνει, άραγε, και στην Εκκλησία και συγκεκριμένα στη Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας;
Η οικονομική κρίση δεν αφήνει κανέναν ανεπηρέαστο. Ούτε τη Μητρόπολη ούτε τους ιερούς ναούς, από τους οποίους η Μητρόπολη αντλεί πόρους.
Ακόμα, όμως, επειδή πάντα φρόντιζα να υπάρχει ένα προστατευτικό μαξιλάρι, κατορθώνουμε και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες. Έχουν μειωθεί πάρα πολύ αυτοί που προσφέρουν και έχουν αυξηθεί πάρα πολύ αυτοί που ζητούν.
Ξέρετε, η Μητρόπολη αντλεί πόρους από ένα ποσοστό από τα εισοδήματα των ναών, καθώς δεν υπάρχει οικονομική ενίσχυση από το Κράτος.
Τώρα, που έχουν μειωθεί τα έσοδα των ναών, η Μητρόπολη δυσκολεύεται. Υπάρχουν ναοί που αντιμετωπίζουν σημαντικότατα προβλήματα και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλοί ναοί σε χωριά, που εμφανίζουν συνεχώς παθητικό.
Η αγωνία μου είναι πώς θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια (γηροκομεία, βρεφονηπιακός σταθμός, Στέκι της αγάπης, Κελάρι της αγάπης, Κέντρο νεότητας, κατασκηνώσεις).
Όλα αυτά είναι ένα πλέγμα , μέσω του οποίου η Μητρόπολη προσπαθεί να βοηθήσει με διαφόρους τρόπους. Στενοχωριέμαι, όμως, πάρα πολύ, διότι στο γραφείο μου έχω ένα φάκελο με αιτήματα ανθρώπων, που έχουν μεγάλη ανάγκη και δεν καλύπτονται από 50 και 100 ευρώ.
Μας αγγίζει , λοιπόν, η κρίση, όμως αντέχουμε και προχωρούμε. Αλλά φοβάμαι ότι το 2011 θα είναι πάρα πολύ δύσκολο.
Ας μιλήσουμε τώρα για το μεγάλο σας όραμα, όπως ο ίδιος έχετε χαρακτηρίσει, τις διορθωτικές κινήσεις που πρέπει να γίνουν στο Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής, έτσι ώστε ο ναός να γίνει πιο λειτουργικός αλλά και προσβάσιμος σε ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ. Τελικά, η όλη προσπάθεια εγκαταλείφθηκε, επειδή κάποιοι ιδιώτες, ακόμα και τοπικοί φορείς, αντέδρασαν στο συγκεκριμένο έργο;
Οι αντίθετες γνώμες κάποιων έχουν επηρεάσει την υπόθεση, αλλά η προσπάθεια δεν έχει εγκαταλειφθεί.
Υπάρχει μια μακέτα, η οποία έφθασε μέχρι το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) προς έγκριση. Όμως, εκεί συναντήσαμε μια σκληρή και απαράδεκτη άρνηση.
Μάλιστα, κάποιο μέλος του ΚΑΣ είπε χαρακτηριστικά ότι η Μητρόπολη κάνει Mall . Το θεωρώ βλάσφημο αυτό! Είναι από τους χειρότερους χαρακτηρισμούς!
Το πρόβλημα είναι πως οι άνθρωποι που έχουν μια αναπηρία, οι ηλικιωμένοι και δεν μπορούν να ανέβουν τόσες σκάλες ή να διανύσουν τον κυπαρισσώνα, δεν έχουν απολύτως καμία πρόσβαση στο Ιερό Προσκύνημα.
Το χρέος μου ήταν και είναι να δώσω τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλους αυτούς. Πλέον, μετά και την απόρριψη της πρώτης πρότασης, υπάρχει μια δεύτερη, την οποία προτίθεμαι να παρουσιάσω σύντομα στο Υπουργείο Πολιτισμού, προκειμένου να ακούσω τις αντιδράσεις των παραγόντων και εφόσον εγκρίνουν να προχωρήσουμε.
Θέλω να πιστεύω πως με αυτή τη νέα πρότασή μας θα καμφθούν οι όποιες αντιδράσεις υπάρχουν. Το όραμά μας δεν έχει εγκαταλειφθεί. Απλά, έχει πάει λίγο πίσω...
Δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από το φονικό χτύπημα του Εγκέλαδου στο Αίγιο και οι σοβαρές ζημιές στον Ιερό Ναό των Εισοδίων Θεοτόκου δεν έχουν αποκατασταθεί. Κάποιοι μιλούν για προκλητική αδιαφορία του Κράτους, κάποιοι άλλοι κατηγορούν εσάς πως δεν έχετε επιδείξει ενδιαφέρον για τη διατήρηση του εκκλησιαστικού αυτού μνημείου. Τελικά, τι συμβαίνει Ποιος ευθύνεται για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση;
Εκεί, μπήκαμε σε μια περιπέτεια χωρίς να το θέλουμε. Η αλήθεια έχει ως εξής: Τότε, δηλαδή λίγο καιρό μετά το χτύπημα του Εγκέλαδου, κάποιος Αιγιώτης μού πρότεινε να χρησιμοποιήσουμε έναν καθηγητή Πανεπιστημίου, ώστε αυτός να εκπονήσει τα σχέδια αποκαταστάσεως του ναού.
Μάλιστα, με είχε διαβεβαιώσει πως ο καθηγητής θα προσέφερε δωρεάν τις υπηρεσίες του. Εγώ το δέχτηκα και ο καθηγητής ξεκίνησε το έργο του, εφαρμόζοντας μια νέα μέθοδο, δημιουργώντας εσωτερικά στο ναό ένα κέλυφος από μπετόν, ώστε να μην υπάρξουν μελλοντικά προβλήματα από πιθανό παρόμοιο χτύπημα.
Η μελέτη, όμως, αυτή ουδέποτε παραδόθηκε ολοκληρωμένη, αφού δεν έγινε εδαφολογική έρευνα.
Όταν, λοιπόν, κάποιος στην περιοχή των Εισοδίων χρειάστηκε να χτίσει το σπίτι του και έκανε τέτοιου είδους έρευνα, είδε ότι το υπέδαφος είναι σαθρό, οπότε κλονίστηκε η εμπιστοσύνη μου στη μελέτη.
Τότε είπαμε πως δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε τη μελέτη του καθηγητή, με τον οποίο άρχισε μια διαμάχη και ο οποίος ζητάει χρήματα, αρνούμενος να παραδώσει τον φάκελο αλλά και να πληρωθεί για ό,τι έκανε μέχρι τώρα και να αποχωρήσει από το έργο. Πλέον, είμαστε στα δικαστήρια και δεν μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω αν εκείνος δεν παραιτηθεί από το έργο.
Τελευταία, πληροφορούμαι ότι ο καθηγητής εξέφρασε σε τοπικούς παράγοντες τη διάθεσή του να βρεθεί η χρυσή τομή.
Ωστόσο, είναι κάτι που δεν έχω εξακριβώσει. Αν, όντως, αυτό είναι αλήθεια, ίσως να υπάρξουν σύντομα ευχάριστες εξελίξεις... Θέλω, όμως, να ξέρουν οι ενορίτες αλλά και οι πιστοί της περιοχής μας πως πρώτος εγώ είμαι αυτός που επιθυμεί να επιστρέψουμε το συντομότερο δυνατό στον ιερό ναό μας!
Πάμε τώρα σε ένα κεφάλαιο που, απ' ό,τι φαίνεται, έκλεισε οριστικά πριν ακόμα ανοίξει. Προκόπιος Πετρίδης. Όλο το Αίγιο άνοιξε την... αγκαλιά του για να υποδεχτεί το Βοηθό Επίσκοπο, και πιθανόν διάδοχο σας. Εσείς προσωπικά είχατε μιλήσει με τα καλύτερα λόγια. Όμως, πριν καλά καλά γνωρίσει την περιοχή και τους ανθρώπους της, επέστρεψε στην Αθήνα, χωρίς κανείς να γνωρίζει το γιατί...
Έχω μιλήσει αρκετά για αυτή την περίπτωση. Πρόκειται για μια πονεμένη ιστορία! Πλέον, έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Υπολόγιζα σε ένα Βοηθό Επίσκοπο, ουσιαστικά διάδοχο μου.
Όχι ότι διορίζεται ο Μητροπολίτης, εκλέγεται, αλλά θα είχε τις προϋποθέσεις να γνωρίσει τον τόπο, τα ιδρύματα.
Ήθελα πρώτα να τον ετοιμάσω να γνωρίσει τα προβλήματα και μετά εγώ να καθίσω στην άκρη μου και να βοηθήσω το Αίγιο από άλλη διάσταση.
Να βοηθήσω πνευματικά. Οφείλω στο Αίγιο και στον εαυτό μου να είμαι ο εργάτης του Ευαγγελίου.
Τη συγκεκριμένη κίνησή μου, δυστυχώς ο Θεός δεν μου την ευλόγησε. Επομένως, άλλαξαν τα πράγματα, παραμένω και θα παραμείνω στις επάλξεις, όσο οι δυνάμεις μου το επιτρέπουν. Και αν ο Θεός με βοηθήσει και αισθάνομαι καλά...
Πολλοί αναρωτιούνται το εξής: Μα καλά, η Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας δεν διαθέτει αξιόλογους ιερείς για να διαδεχτούν τον Αμβρόσιο Γιατί προτίμησε να φέρει έναν... ξένο και δεν προτίμησε έναν ιερέα της Μητρόπολής μας, γνώστη των τοπικών πραγμάτων. Τι απαντάτε σε αυτό;
Δόξα τω Θεώ, η Ιερά Μητρόπολή μας διαθέτει πολύ καλούς κληρικούς, που ουδέποτε έχουν δημιουργήσει προβλήματα.
Ξέρετε, ένας Επίσκοπος έχει τα δικά του κριτήρια για τις όποιες επιλογές του. Με τα δικά μου, λοιπόν, κριτήρια, υπεράνω προσώπων, έκανα την επιλογή μου. Έκανα μια προσπάθεια και απέτυχα! Mea culpa!
Από την 1η Ιανουαρίου η Αιγιαλεία θα έχει τη δική της νέα δημοτική αρχή. Έχετε συναντηθεί ή θα επιδιώξετε συνάντηση με τον Στάθη Θεοδωρακόπουλο και σε ποιους τομείς θεωρείτε ότι μπορείτε να συνεργαστείτε;
Σε μια κοινωνία είναι αναγκαίο να συνεργάζονται κάποιοι φορείς. Βεβαίως και θα συνεργαστούμε και θέλω να πιστεύω πως θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία. 0 νέος δήμαρχος είναι γνώστης των προσπαθειών μας.
Προεκλογικά πήρε την ευλογία μου και μόλις αναλάβει τα καθήκοντά του θα συναντηθούμε και θα κουβεντιάσουμε.
Το κελάρι της Αγάπης είναι μια κοινή μας προσπάθεια, δηλαδή του δήμου και της Μητρόπολης.
Εγώ θέλησα να είναι από κοινού για να περνάει το μήνυμα της συνεργασίας. Δεν έχουμε να χωρίσουμε με κανέναν τίποτα! Οι δρόμοι μας ούτε τέμνονται ούτε συγκρούονται!
Πρόσφατα διάβασα ένα βιβλίο και συγκεκριμένα του πατρός Κύριλλου Κωστόπουλου, ιεροκήρυκα της Ι.Μ. Πατρών, με τίτλο Τα κωλύοντα την ιεροσύνη και καθαιρούντα τους κληρικούς παραπτώματα. Πρόκειται για ένα βιβλίο που ταράσσει τον εφησυχασμό των υπηρετούντων την Εκκλησία αλλά, παράλληλα, ικανοποιεί το κοινό αίσθημα που χρόνια τώρα παρακολουθεί την άλωσή της χωρίς κανείς να παίρνει τα κατάλληλα μέτρα. Θεωρείτε ότι οι κανόνες που έχουν τεθεί από τους Πατέρες της Εκκλησίας μας εφαρμόζονται σήμερα ή η ιεροσύνη επιλέγεται πλέον ως εύκολος και άμεσος τρόπος επαγγελματικής και μόνο αποκατάστασης;
Η ιεροσύνη είναι θέμα εσωτερικής κλήσεως και προσκλήσεως του Θεού στον άνθρωπο. Δεν είναι τρόπος επαγγελματικής αποκαταστάσεως. Το ράσο είναι οδός θυσίας και δεν ισοσκελίζεται με κανένα υλικό κριτήριο.
Βεβαίως, υπάρχει μια παροιμία που αναφέρεται στους κακούς ιερείς: Παπάς έγινες Κώστα Έτσι το 'φερε η κατάρα!. Αλλά αυτό δεν ισχύει για τον Έλληνα κληρικό.
Έχουμε ανθρώπους που θα μπορούσαν να διαπρέψουν στην υπόλοιπη κοινωνική τους ζωή, κι όμως γίνονται ιερείς και σηκώνουν αυτό το μεγάλο φορτίο , μόνο και μόνο για να γίνουν αγωγοί της διελεύσεως της Θείας Χάριτος προς τον άνθρωπο και την κοινωνία.
Γιατί, όμως και ο χώρος της Εκκλησίας μαστίζεται από σκάνδαλα, τόσο οικονομικά όσο και ηθικά;
Θα σας απαντήσω με ερώτηση. Σκέπτεσθε πόσες παγίδες δίνει η κοινωνία στον ιερέα; Σκέπτεσθε πόσοι άνθρωποι ευθύνονται για τα παραστρατήματα των ιερέων Σκέπτεσθε τι πόλεμο κάνει ο Διάβολος σε έναν ιερέα 0 ιερέας πρέπει και οφείλει να αγωνίζεται καθημερινά.
Κάποια στιγμή, όμως, παγιδεύεται! Όταν ακούτε ότι υπάρχει μια ηθική πτώση, πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν δύο ένοχοι. Ποτέ ένας! Συνεπώς, αγώνας γίνεται και σε αυτόν τον αγώνα, τον πνευματικό, υπάρχουν και θύματα! ο Διάβολος είναι αυτός που θέλει να γκρεμίσει έναν ιερέα για να κάνει ζημιά στο πλήρωμα της Εκκλησίας μας.
Γι΄ αυτό πρέπει να αγωνιζόμαστε και να αγρυπνούμε! Όμως, εμείς στη Μητρόπολή μας έχουμε ευλαβείς ιερείς και γι' αυτό δοξάζω τον Θεό!
Θεωρείτε ότι έχετε κάνει λανθασμένες επιλογές προσώπων και δη κληρικών;
Βεβαίως και έχω κάνει. Δεν είναι, όμως, θέμα λανθασμένης επιλογής. Στην πορεία κάποιος ξεκινάει καλά, στη συνέχεια, όμως, επειδή παγιδεύεται πέφτει!
Ένας έντιμος κληρικός, όταν βλέπει ότι έχει αδυναμίες από τις οποίες αδυνατεί να ξεφύγει, πρέπει να φεύγει από το ράσο του. Αλλά, εμείς, στην Μητρόπολή μας, δεν έχουμε τέτοιου είδους περιστατικά.
Ποια είναι η γνώμη σας για τον Αρχιεπίσκοπο; Αρκετές φορές σας έχουμε δει να μην έχετε την ίδια άποψη. Γιατί παρατηρείται αυτό το φαινόμενο;
Ο Αρχιεπίσκοπος είναι ένα πολύ σεβαστό πρόσωπο. Βλέπει τα πράγματα από τη δική του σκοπιά. Αλλιώς τα βλέπω εγώ, αλλιώς εκείνος.
Και βεβαίως, έχω χρέος να υποδεικνύω αν κάτι δεν μου αρέσει, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι κάνω πολεμική.
Πήγε ο Αρχιεπίσκοπος και έκανε πριν από λίγες μέρες συναυλία στον Άγιο Παντελεήμονα Αθηνών. Είναι μια δημόσια πράξη.
Όμως αυτό με ενόχλησε και πρέπει να το πω! Έχουμε διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων και είμαστε συνυπεύθυνοι!
Τελικά, η Εκκλησία πρέπει να έχει παρεμβατικό λόγο σε άλλους χώρους, όπως για παράδειγμα στην πολιτική; Ο κόσμος για να καθοδηγηθεί τι χρειάζεται; Μήπως χρειάζεται τους χαμηλούς τόνους που διατηρεί ο Αρχιεπίσκοπος ή χρειάζεται τον πύρινο λόγο του Αμβροσίου, που μας έχει συνηθίσει να μιλά έξω από τα δόντια;
Χρειάζονται και τα δύο. Ο καθένας με το χάρισμά του. Ο Αμβρόσιος είναι ένας άνθρωπος που έχει φωνή και τα λέει καθαρά και δυνατά!
Γιατί δηλαδή να λέει ο Πάγκαλος τη γνώμη του και να βρίζει; Γιατί ο Πάγκαλος μπορεί να λέει ότι οι στρατιωτικοί και οι παπάδες είναι αντιπαραγωγικοί; Γιατί αυτός έχει το δικαίωμα; Άρα, γιατί είναι κακό να παρεμβαίνω εγώ; Είναι ιερή αγανάκτηση!
Εσείς ζητάτε καθοδήγηση. Ο κόσμος ρωτά για την Κάρτα του πολίτη. Πρέπει να πει κάποιος την άποψή του. Όταν τη λέει φωναχτά, κάποιους τους παρενοχλεί!
Η Ιερά Σύνοδος δεν έχει πει την τελευταία της λέξη! Αν η Σύνοδος πει κάτι που δεν θα το δέχομαι, κάτι δηλαδή που δεν θα με ικανοποιεί τη συνείδησή μου, θα βγω και θα πω πως δεν συμφωνώ.
Αλλά, δεν βγήκα πριν, όπως κάποιοι άλλοι αρχιερείς. Η Σύνοδος, λοιπόν, είναι η ανωτάτη αρχή και πρέπει να βρει τη λύση, αλλά ακόμα δεν έχει δοθεί η τελική απάντηση της Εκκλησίας.
Έχετε σκεφθεί ποτέ κατά το παρελθόν ότι μπορούσατε να γίνετε Αρχιεπίσκοπος;
Ποτέ! Νομίζω ότι εδώ που είμαι είναι παραπάνω απ' ό,τι μου αξίζει και δεν θέλω ποτέ τα υψηλά αξιώματα. Ποτέ δεν σκέφτηκα μια μεγάλη Μητρόπολη. Ήθελα μια μικρή Μητρόπολη για να είμαι όσο το δυνατόν πιο κοντά στον άνθρωπο.
Για να βγαίνω στο δρόμο για να χαμογελάω και να μου χαμογελάνε. Δεν ήθελα μια απρόσωπη Μητρόπολη. Λυπάμαι που η γραφειοκρατία με κρατάει μερικές φορές μακριά από εσάς.
Ήθελα να είμαι συνεχώς στο δρόμο να βοηθώ τον κόσμο. Να δώσω την αίσθηση ότι είμαι ο πατέρας και είστε τα παιδιά μου.
Όταν ήρθα πριν από πολλά χρόνια σε αυτή την Μητρόπολη είπα: Εδώ ήρθα και εδώ θα πεθάνω! Πλέον, μια φιλοδοξία έχω: Να σας δίνω, αν μπορώ, φωτεινό παράδειγμα, να βλέπετε στο πρόσωπό μου κάτι από την αγιότητα που ο θεός δημιουργεί στον άνθρωπο και να σας κάνω να στρέφεοστε προς τα πάνω, προς τον ουρανό! Αυτό, αν το καταφέρω, θα είναι επιτυχία!
Σεβασμιώτατε, διανύουμε μια εποχή αρκετά δύσκολη, κατά την οποία η αβεβαιότητα και το άγχος χαρακτηρίζουν την καθημερινότητά μας. Η Εκκλησία ποιον ρόλο θα μπορούσε να παίξει και πώς ο λόγος της θα μπορούσε να λειτουργήσει παρηγορητικά και θεραπευτικά;
Αγαπητέ Μιχάλη, νομίζω ότι έρχεται η ώρα της Εκκλησίας. Η οικονομική κρίση θα κάνει τον άνθρωπο να ξανασκεφθεί τη ζωή του. Να σκεφθεί ποια είναι τα θεμέλια της ζωής του.
Κάποιοι θα εξακολουθούν να βάζουν σαθρά θεμέλια, κάποιοι θα ξαναβρούν τη Δαμασκό τους, το δρόμο της επιστροφής προς το θεό.
Όσοι στη μεγάλη δυσκολία που έρχεται μπορέσουν να αγκιστρωθούν στον Θεό, να είναι έντιμοι, αληθινοί, αφοσιωμένοι στην οικογένειά τους, αυτοί θα βρουν ψυχική ηρεμία.
Ο Θεός έχει τον τρόπο να ευλογεί το λίγο και να το κάνει πολύ! Αν ο άνθρωπος, μέσα από αυτή την οδύνη, αποκτήσει και πάλι ανθρωπιά, τότε θα κερδίσει πολλά! Εάν παραμείνει υλιστής, τότε θα χαθεί!
Η ανησυχία μου είναι, λοιπόν, ότι πάμε σε ένα άθρησκο και κοσμικό Κράτος, που θα διαφεντεύουν τη ζωή μας άλλοι εκτός συνόρων, η παγκοσμιοποίηση προωθείται συστηματικά.
Θα πλήξουν τον ελληνικό λαό στη γλώσσα, τη θρησκεία και στις παραδόσεις. Επομένως, από αυτή την κρίση ή θα βγούμε πιο δυνατοί και πιο καθαροί, ή θα καταποντιστούμε!
Θεωρώ, λοιπόν, πως φθάνει η ώρα που η Εκκλησία θα σκύψει και θα παρηγορήσει τον άνθρωπο.

Σχόλιο
Ναι, λάθη γίνονται. Όπως και λανθασμένες ή και ηθελημένα λανθασμένες επιλογές από όλους - και από την Ι.Σ. Όμως η Εκκλησία, ο πιστός λαός, το σώμα του Κυρίου, δεν θα πάψει να αγωνίζεται και να προστατεύει τον λαό της. 
Όσο για τους πολιτικούς, ας ψάξει κάποιος να δεί τί έχουν προσφέρει μέχρι σήμερα στην χώρα - εκτός από τα κόπρανά τους. 

Άγιος Γεδεών ο Νέος Οσιομάρτυρας

Άγιος Γεδεών ο Νέος Οσιομάρτυρας
(Ανακατεύθυνση από: Αγιος Γεδεων Ο Νεος Οσιομαρτυρας (; - 1818)*)

Άγιος που εορτάζει στις: 30/12/2010


Βιογραφία

Ο Άγιος Γεδεών γεννήθηκε στο χωριό Κάπουρνα της Δημητριάδος
 (Νομός Μαγνησίας). Οι ευσεβείς γονείς του, ονομάζονταν Αυγερινός 
και Κυράτζα. Ο Γεδεών, κατά κόσμον ονομαζόταν Νικόλαος. Δώδεκα 
χρονών, με την οικογένειά του ήλθε στο χωριό Γιερμή και από 'κει 
στο Βελεστίνο, όπου εργαζόταν κοντά στο θείο του. Τον άρπαξε όμως 
κάποιος Τούρκος και τον εξισλάμισε με το όνομα Ιμπραήμ. Αλλά 
ο Νικόλαος, κατόρθωσε και δραπέτευσε και επανήλθε στην οικογένειά 
του. Ο πατέρας του τον φυγάδευσε στο χωριό Κεραμίδι, όπου κοντά 
σε κάποιους οικοδόμους πήγε στην Κρήτη. Εκεί εξομολογήθηκε σε 
κάποιο Ιερέα και βρήκε άσυλο στο εξωκλήσι του. Μετά τον θάνατο
 του ιερέα, ο Νικόλαος έφυγε για το Άγιον Όρος. Εκεί πάλι 
εξομολογήθηκε, έλαβε των αχράντων μυστηρίων και στη Μονή 
Καρακάλου, εκάρη μοναχός με το όνομα Γεδεών. Στη Μονή αυτή 
έμεινε 35 χρόνια. Με τον πόθο όμως του μαρτυρίου, ήλθε στο Βελεστίνο, 
όπου μέσα στην αγορά με θάρρος ομολόγησε τον Χριστό. 
Διωκόμενος από τους Τούρκους, ήλθε στην Αγυιά, όπου 
συνελήφθηκε. Οι Τούρκοι, αφού τον διαπόμπευσαν στους δρόμους 
του Τιρνάβου, κατόπιν του έκοψαν τα πόδια και τα χέρια και στη 
συνέχεια τον έριξαν στα αποχωρητήρια. Εκεί, μέσα σε φρικτούς 
πόνους, παρέδωσε το πνεύμα του στις 30 Δεκεμβρίου 
1818 μ.Χ. Η τίμια κάρα του μάρτυρα, αποθησαυρίστηκε στην 
αγία Τράπεζα του Μητροπολιτικού Ναού του Τυρνάβου, Παναγίας Φανερωμένης.

Στο Χριστό στο κάστρο.



Χριστουγεννιάτικο διήγημα του Αλεξάνδρου Παπαδιαμάντη.
Διαβάστε από εδώ.
http://users.uoa.gr/~nektar/arts/tributes/alexandros_papadiamantis/sto_xristo_sto_kastro.htm

Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2010

ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΜΕΝΟΣ; ΑΜΟΛΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΜΕΡΙΚΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ!!!


Το σχέδιο αυτό εφαρμόζεται με απόλυτη επιτυχία από το 2007 στην Ιταλία. Που θέλουν να φτιάξουν τέμενος και τζαμιά; Εκεί; Ωραία. Ρίχνεις στην περιοχή λίγα χαριτωμένα γουρουνάκια, τα τραβάς με βίντεο για να υπάρχουν και οι απαραίτητες αποδείξεις ότι ο χώρος είναι πλέον "μολυσμένος" και ω, το θαύμα, ο χώρος ανέγερσης αυτομάτως καταστρέφεται και θεωρείται από τους μουσουλμάνους μολυσμένος και συνεπώς ακατάλληλος για την ανέγερση τεμένους ή τζαμιού!


Απλά πράγματα και καθαρίσαμε με το ζήτημα ανέγερσης τεμένους και τζαμιών στην Ελλάδα όπως καθάρισαν και στην Ιταλία!


Σιγά σιγά και “μολύνοντας” κάθε υποψήφια περιοχή ανέγερσης, θα τους φτάσουμε στην Εκάλη και στο Καστρί και ας ρίξει μετά ο Παπανδρέου και οι προοδευτικούληδες της αριστεράς τα γουρούνια για να γλιτώσουν εκείνοι τις δικές τους περιοχές από τον εξισλαμισμό και τον πολυπολιτισμό και αφήστε τους να κουρεύονται. Κάντε τους να χορέψουν πραγματικά πολυπολιτισμικά και θα δείτε πως το παραμύθι τους θα τελειώσει με τη μία και ανέξοδα.
ΥΓ. Παρατήστε τα σκυλιά και τα γατιά και πάρτε όλοι από ένα γουρουνάκι για κατοικίδιο. Στην αυλή σας και δεν θα μπουκάρει λάθρο να σας κλέψει, και στην βολτούλα σας στο κέντρο με ένα γουρουνάκι δε θα σας πλησιάζει κανείς. Οι μουσουλμάνοι κλάνουν μαλλί με το που βλέπουν γουρουνάκια. χαχαχαχα

["γουρουνάκι!!!! ΑΑΑΑΑΑ!!!! ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ"]



Σχόλιο



Ένα γουρουνάκι στην ημέρα κάνει το Ισλάμ πεεεεερααααα. Μπού βρε.



Bασίλισσα καὶ Αρχιεπίσκοπος τῆς Bρετανίας εἶναι εἰδωλολάτρες!


Βρετανία παυσε π καιρ ν εναι χριστιανικ χώρα. Κάποτε ταν χώρα τς Βίβλου. Τν χριστιανισμ διέδωσε στ Βρετανία γιος ριστόβουλος Κύπριος, συνεργάτης το ποστόλου Παύλου, δελφς το ποστόλου Βαρνάβα, δρυτο κα προστάτου τς κκλησίας τς Κύπρου. ριστόβουλος εναι νας π τος βδομήκοντα ποστόλους, γι τος ποίους κάνει λόγο τ κατ Λουκν Εαγγέλιο (Λουκ. ι΄ 17). κκλησία μας τιμ τ μνήμη του στς 15 Μαρτίου κα 31 κτωβρίου. λλ’ Βρετανία πομακρύνθηκε σταδιακ π τ σώζουσα λήθεια το Εαγγελίου, τ ποο τς κήρυξε μ φάνταστες θυσίες γιος ριστόβουλος, ταν στ χώρα κατοικοσαν γριες εδωλολατρικς φυλές. Μετ τ σχίσμα το 11ου αἰῶνος, λλ κα π τότε πο κκλησία τς γγλίας χωρίσθηκε π τν Παπισμό, πλήθυναν ο αρετικς μολογίες το λεγόμενου γγλικανισμο. δη μως προχώρησε κόμη περισσότερο. Πέραν το τι καλλιεργε π πολλν τν τ μαγεία, τώρα ποδέχεται κα πισήμως τν... εδωλολατρία!....
πως μς πληροφορε τ μερικανικ Περιοδικ «Τime», «γι πρώτη φορ ρχαία παγανιστικ παράδοση - δοξασία το Δρυϊδισμο χει ναγνωρισθε» στ Βρετανία «ς πίσημη θρησκεία. (δέ) πιτροπ φιλανθρωπικν ργανώσεων γι τν γγλία κα τν Οαλλία παρεχώρησε στ Δίκτυο τν Δρυϊδν (Druid Network), μι μάδα 350 μελν», προνομιακό φορολογικ καθεστώς. τσι Δρυϊσμς παλλάσσεται π τος φόρους π τν δωρεν, πως κα λλες θρησκευτικς μάδες. Στ νωμένο Βασίλειο πάρχουν σήμερα περ τούς 10.000 Δρυΐδες («Time» 18-10-2010, σελ. 13). Καθς μως χει πλωθε κα σ’ λλες χρες εδωλολατρικ ατ θρησκεία, ριθμε κάποια κατομμύρια πιστν.

Δρυϊσμς εναι εδωλολατρική δοξασία πο ξεκίνησε π τν ρλανδία κα Βρετανία κα κηρύσσει τν ρμονία στν νθρωπο κα στ φύση. Τ μέλη της τιμον ς θεότητες τν κεραυνό, τν λιο, τ γ, καθς κα τ πνεύματα πο κατοικον στ βουνά, στ ποτάμια κλπ. Ο Δρυΐδες πρόσφεραν κα νθρωποθυσίες, πως ναφέρουν ο στορικο Πλίνιος Πρεσβύτερος κα Τάκιτος.

Τ
κατεξοχν θλιβερ γι τν γγλία εναι τι σήμερα Δρυΐδες εναι τόσο γγλικανς ρχιεπίσκοπος το Καντέρμπουρυ Δρ Ρόουαν Οὐΐλλιαμς, σο κα κεφαλ τς γγλικανικς «κκλησίας» βασίλισσα λισάβετ Β΄!... ρχιεπίσκοπος το Καντέρμπουρυ «γινε πίτιμο μέλος τς δελφότητος τν Δρυΐδων τς Οαλλίας» τν Αγουστο το 2002, δύο μνες πρν π τν πίσημη νάληψη τν καθηκόν των του ς ρχιεπισκόπου. Τότε χρίσθη «Δρυΐδης - Βάρδος» π τν ρχιδρυΐδη τς Βρετανίας Ρόμπιν Λιούζ. Στήν δια τελετ γιναν Δρυΐδες κα λλα 50 μέλη. κε κατάντησε Βρετανία! Ν χει ρχιεπίσκοπο κα βασίλισσα εδωλολάτρες στν 21ο αώνα! Κατήντησε κε, διότι πώθησε τν ληθιν Θε τς γάπης κα στήριξε τν λπίδα της στ πλθος το πλούτου της, τ δύναμη κα πιρροή της, στ ματαιότητά της. πως τ λέγει θεοκίνητος Δαβίδ: «δο νθρωπος (ν προκειμέν, δο λαός), ς οκ θετο τν Θεν βοηθν ατο, λλ’ πήλπισεν π τ πλθος το πλούτου ατο κα νεδυναμώθη π τ ματαιότητι ατο» (Ψαλ. να΄[51] 9).πηγή:«Ο ΣΩΤΗΡ» Τεχος 2013 15-12-2010

Σχόλιο
Που καταντά ο άνθρωπος όταν εγκαταλείπει τον Θεό και στηρίζεται στην ματαιότητα του βίου του. Σαν τα σκυλιά που επιστρέφουν στα ξερατά τους.
Βέβαια οι βασιλείς της Αγγλίας την θρησκεία την βλέπουν σαν μιά λαϊκή δεισιδαιμονία. Αυτοί το παίζουν ... ανώτεροι. Είναι άθεοι.