Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΚΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ


Κύριε Παπανδρέου όταν είπατε στον επικεφαλής του Eurogroup κ. Γιούνγκερ: «Κυβερνάω μια χώρα διεφθαρμένων» συμπεριλάβατε κι εμένα, γιατί είμαι Ελληνας εξ Ελλήνων γονέων Ορθοδόξων το γένος.

Κατάγομαι από την Ήπειρο όπου οι πρόγονοί μου έχασαν την περιουσία και την ζωή τους για την ελευθερία του τόπου – και για ευχαριστώ τα κράτος τους αγνόησε.
Το σπίτι των παππούδων μου στην Δραπετσώνα καταστράφηκε στους βομβαρδισμούς του Πειραιά. Σήμερα το οικόπεδο το έκαναν πλατεία χωρίς να πάρουμε καμία αποζημίωση.
Μου ανήκουν δύο δωμάτια στα προσφυγικά του Πειραιά, όπου ήταν το αρχηγείο των Ελλήνων στην μάχη της ΔΕΗ, αν έχετε ακουστά. Καταστράφηκε από τον σεισμό του 81 και ακόμα πληρώνω το δάνειο επισκευής του.
Κανείς από το σόι της μητέρας και του πατέρα μου δεν πήραν μια δεκάρα από κανέναν, ούτε φίλησαν κατουρημένες κομματικές ποδιές για να βολευτούν αυτοί και τα παιδιά τους σε βάρος των συμπολιτών τους.

Ναι, οι γονείς μου ήταν φτωχοί, και ας κατάγονταν από πλούσιες οικογένειες. Ναι δικαιούνταν τιμές από το κράτος, αλλά δεν απαίτησαν τίποτα. Ναι, μπορούσαν να τα κονομήσουν κάνοντας «νόμιμες απάτες» αλλά αρνήθηκαν αυτές τις … ευκαιρίες.

Εργάζομαι κάπου στο δημόσιο. Αν βρείτε ότι καταχράστηκα έστω και μια δεκάρα, χώστε με ισόβια στην φυλακή.
 Αν προσπάθησα να εξαγοράσω ή να απειλήσω Δημόσιο Λειτουργό, η Υπάλληλο για να γίνει το δικό μου, τουφεκίστε με.

Τα τρία παιδιά μου φοιτούν, το ένα τελειώνει. Δεν δέχομαι να «αξιοποιήσω» τις γνωριμίες μου σε βάρος άλλων για να βολέψω τα παιδιά μου. Ούτε τα ίδια τα παιδιά μου δέχονται να εξευτελιστούν με αυτόν τον τρόπο. Προτιμούν να πουλούν κουλούρια παρά να «γλύψουν» τους σφουγγοκωλάριους του συστήματος.

Κε Παπανδρέου. Με προσβάλατε και με βρίσατε. Δεν σας επιτρέπω να με αποκαλείτε «διεφθαρμένο».

Το έργο που σας ανέθεσε ο λαός είναι να διοικήσετε την χώρα και όχι να υβρίζετε τους πολίτες της.

Κε Παπανδρέου. Σήμερα που σας γράφω αντιμετωπίζω μαζί με ολίγους συναδέλφους μου ένα μείζον θέμα ηθικής διαφθοράς – διότι η διαφθορά είναι πρωτίστως ηθική. Ίσως να μην πετύχουμε τίποτα, αλλά η συνείδησή μας είναι καθαρή. Η δική σας είναι;

Με αφορμή ανάλογη διαμαρτυρία του Απόστολου Καψάλη που διαβάσαμε στο http://kostasxan.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: